zondag 18 december 2011

en zo is het alweer 18 december

Iedere keer nemen we ons voor om vaker onze (spannende) belevenissen op het blog te schrijven!Helaas, tot op heden komt er maar bar weinig van terecht. Het laatste bericht is alweer van een maand geleden.Is het alweer een maand geleden dat we besloten hebben om een rondje te doen? Op onze routemap kun je zien waar we allemaal naartoe willen in ons jaar.Na onze koerswisseling zijn we druk geweest met van alles en nog wat! Lijstje hier, lijstje daar!Ik heb nog niet het idee dat ze korter worden, maar daar hebben we dan ook gelukkig nog een half jaar voor! Eind januari gaan we naar de boot toe. Even een weekendje met z'n tweeen passen en meten. We gaan kijken hoe we de boot gaan indelen, wat we waar gaar opslaan, hoe en waar de bimini en watermaker moeten komen. Hoe het extra kussen voor onze kooi moet zijn, etc,etc, etc. Genoeg te doen dus. Verder gaan we gewoon lekker op ons bootje zitten mijmeren en genieten. Het is wel raar dat de boot nu niet in Nederland is. Soms vind ik het ook wel lastig en vraag ik mij af of we niet meer aan de boot zelf moeten doen. Eigenlijk kan ik niks bedenken waar ik niet al aan heb gedacht. Dus dat is denk ik een goed teken. Alles wat we moeten bevestigen, installeren, etc gaat Bas eind april doen. Ik denk dat we dan met een aanhanger met spullen naar de boot rijden en dat we deze al helemaal bevoorraden. Over ruim zes maanden gaan we weg, het lijkt nog zo ver, maar de tijd gaat zo snel....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten