maandag 16 januari 2012

nog maar 166 dagen........en

ik hoor het liedje....: "ik heb nog zoveel te doen, zoveel te doen (....) Ik moet hier ooit nog eens vandaan.... Nou dat ooit begint dus aardig te korten. Wat hebben we allemaal gedaan de afgelopen periode. We hebben ons nieuwe anker binnen. Als ik hem zo zie liggen, dan is het echt een joekel van een ding en ziet er gelukkig heel veilig uit. Ook hebben we een satteliet telefoon gekocht en zijn de zonnepanelen en windgenerator onderweg naar Nederland. Ook het regelen onze SSB installatie gaat goed. Het moeilijkste om te kopen is echter een goede WIFI antenne met tuner en router voor op de boot. Wij zijn er alletwee helaas niet in thuis. We gaan van een WIRIE, naar een bullet, vervolgens naar een Skyport, daarna naar een ALFA usb adapter om vervolgens weer van alles te horen over een n, b of h iets... waar ik dus echt helemaal niks van snap. Alle deskundigen zeggen weer iets anders... en dan filteren wie het beste zegt is voor mij onmogelijk!? Wie het weet mag het zeggen, wie het niet weet mag het zingen... (zo blijven we in de stemming).Volgend weekend gaan we naar de boot. Ik ben benieuwd naar ons bootje. Na onze geweldige zomervakantie zijn we er niet meer geweest en toen we weggingen hadden we nog niet het idee om een rondje te gaan maken. Denk dat we de boot toch wel anders zullen gaan bekijken. Meer in de zin van, wat laten we waar. Vanaf hier heb je allerlei ideetjes, maar of het praktisch ook mogelijk is, is maar de vraag. Als ik zie wat ik nu allemaal thuis al heb staan, dan vraag ik mij af waar ik het allemaal moet laten op de boot. Ach ja, we zien wel, wordt vervolgd....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten