woensdag 29 februari 2012

Schrikkeldag

Gisteren hebben we onze eerste vaccinaties gehad.
Een heel spectakel voor onze drie meiden. Toch wel eng, behalve voor Liedewij, de jongste.
Die had eerst haar zussen zien tegenspartelen maar ons bikkeltje gaf echt geen krimp.
Marieke en ik konden dus daaropvolgend ook niet flauw meer doen.
Op dit moment bepalen lijstjes ons leven. Lijstjes worden afgewerkt, lossen op, verdwijnen en groeien soms.
Wat ik me afvraag is of de lijstjes zullen verdwijnen op het moment dat we echt op reis zijn of dat ze dan gewoon meer een goedaardig karakter gaan krijgen.
Met alle spullen die nodig zijn lijkt het wel of Sinterklaas is blijven logeren. Zeilen is op zich een hobby die duur is maar nu ben ik nog bang dat ik in een programma kom 'help mijn man heeft een hobby'.
Mede vertekkers zullen dit gevoel wel onderschrijven. Ik dacht toch dat ons schip al aardig compleet was, maar we hebben toch echt nog veel nodig.
Maar goed, echt klagen doe ik niet. ik ben er beretrots op dat we met zijn vijven weggaan en dat wij er alle vijf zin in hebben!
Vaak vraag me ik me af hoe het zal zijn om echt weg te zijn. Nu vandaag nog echt 4 maanden en dan zijn we weg! Wat een vooruitzicht is dat....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten