donderdag 24 mei 2012

nog net wat meer dan een maand....

Hoe dichter dat het bij komt hoe onwerkelijker dat dingen soms lijken.
Tijdens mijn knutselweek met Jan en daarna met Marieke heb ik me toch een aantal keren verwonderd en bedacht, ongelofelijk, dit is dadelijk je hele huis, de plaats waar alles gebeurd. Wat je verder aan bezit in Nederland over houdt wordt steeds van minder belang, verder weg.
Heerlijk overzichtelijk, net geen 11 meter polyester, 4 geweldige meiden en voor meer hoef je niet te zorgen. Dat is het, daar moet je het mee doen. In Frankrijk heb ik me dan echt liggen voorstellen hoe het gaat worden, ons bootje over de zeeen en ons gezinnetje die er op woont voor meer dan een jaar. Heel spannend, en wat voor geluksvogel ben je dan dat je dit kunt doen.
Wij hebben er met ons vijfjes heel veel zin in, Marieke en ik zien er echt heel erg naar uit en de kinderen willen graag een aftel-kalender omdat ze het voornamelijk heel leuk en heel spannend vinden om op reis te gaan.
De voorbereiding is op bijna alle punten klaar, nog een maand en wat dagen en we pakken de spullen in en we zijn er weg van! Kan niet wachten.... wordt vervolgd.

1 opmerking:

  1. Veel succes met de laatste voorbereidingen, na drie weken op de boot weten wij inmiddels niet meer beter;-)

    BeantwoordenVerwijderen