donderdag 19 april 2012

Aftellen.......

Het aftellen is begonnen.
Marieke en ik hebben ieder ons eigen systeem om af te tellen, meestal gerelateerd aan het aantal te werken en nog op te nemen vrije dagen. Over twee weken ga ik met mijn zwager Jan naar de boot in Port Napoleon om alles op te bouwen.
Jan is een ervaringsdeskundige. Hij heeft drie jaar geleden met zijn gezin met de Barbarossa een jaar een heel gaaf 'Rondje Atlantic'gevaren en heeft  dus veel ervaring en een heel nuchtere kijk op alles wat je nodig hebt op de reis. Bovendien is Jan erg handig dus ik kan me geen betere steun toewensen.

Ik heb er heel veel zin in om straks met de auto en aanhanger vol met spullen naar Frankrijk te rijden en de boot klaar te maken voor onze reis. Na twee weken ga ik toch weer aan het werk en tellen we nog zes weken verder af en dan is het zover.
De tijd vliegt, de kinderen tellen met ons mee af, ook die zien er naar uit. Ze hebben zin in het reizen met papa en mama en zijn vol verwachting. Altijd papa en mama in de buurt en hoe is het als papa en mama de meneer en de juf zijn? Het is prachtig om te zien hoe spannend ze het vinden en hoeveel zin ze hebben in het avontuur.
We kunnen niet wachten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten