maandag 30 april 2012

we worden steeds mobieler

Zoals Bas al schreef zijn we aardig aan het aftellen naar het begin!
De lijstjes worden zo langzamerhand wel kleiner, althans daar begint het op te lijken.
Bas vertrekt zaterdag (denk ik) naar de boot en vanavond zijn we begonnen om te kijken of we alle spullen voor
het inbouwen van alle apparatuur wel hebben. Uit deze lijst blijkt dat we nog voldoende te doen hebben voordat Bas
bepakt en bezakt kan vertrekken. Ik ben zo benieuwd hoe alles is als de meiden en ik met Hemelvaart op de boot komen.
De laatste cursus hebben we ook gehad. Vorige week zondag hebben we de Maritieme indoor training bij Get Wet Maritiem gedaan.
Leerzame training, erg intensief, verleggen van grenzen en je eigen kunnen herkennen. Ik had nooit gedacht dat ik via een touwladder of klimnet
(met regen, wind en golven) omhoog zou komen. Het ging goed, ik vond het leuk om te doen en kreeg er echte kick van. Tof!
Ben momenteel bezig met onze multi media. Zo ook met het kunnen plaatsen van berichten op onze blog via email. We hebben namelijk overal en altijd email ter beschikking (hopen we althans).
Op deze manier kunnen we midden op de oceaan berichten versturen naar de blog. Dit is een eerste probeersel, hopelijk lukt het, want dan kunnen er nog veel volgen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten