zondag 1 april 2012

dansen en lachen.........

dat is wat ik wil en dat gaan we doen!!! De droom begint werkelijkheid te worden.
Gisteren zijn we naar de vertrekkersdag van het weekblad zeilen www.zeilen.nl geweest.
Een leuke middag, lekker gekletst met medevertrekkers. De afsluiting was een presentatie van SY AbelT www.abelt.nl.
Heerlijke presentatie om lekker bij weg te dromen!


Nou ja dromen... even weer beseffen dat wij het zelf ook daadwerkelijk gaan doen. Helemeel leuk. Ik merk aan mezelf dat ik er steeds meer naartoe begin te leven om ook echt weg te gaan. Heel heel veel zin heb ik erin. Ook de meiden kijken uit naar de reis. Volgens mij hebben ze geen idee hoe lang we weg gaan, maar ze vragen constant hoeveel nachtjes nog voordat we naar de boot gaan... Vandaag nog 90!

Plannen zijn er om gewijzigd te worden. We weten nog steeds niet hoe onze route/oversteek zal worden. Wel Suriname, niet Suriname... meteen naar de Carieb of toch maar naar Frans Guyana? tja echt erg om die keuze te moeten maken! Zelf  heb ik de voorkeur om eerst over te steken naar Frans Guyana en om vervolgens omhoog naar Suriname te gaan. In Frans Guyana kunnen de meiden lekker zwemmen en kunnen wij heerlijk voor anker. Dat kan op de rivier in Suriname niet. Dat is niet erg, alleen voor de meiden (en voor ons) lijkt het mij wel lekker om na de oversteek even te kunnen relaxen. Dan kunnen we daarna lekker ontspannen naar Paramaribo en de binnenlanden van Suriname! Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Ons kennende gaan we nog veel routes dromen, ach ja er zijn ergere dingen om mee bezig te zijn......!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten