dinsdag 10 juli 2012

Kriebels

Afgelopen zondag ben ik met de auto en aanhanger naar huis gereden. Die willen we niet in Port Napoleon laten staan want we weten niet waar we zullen eindigen. Ook de laatste formaliteiten met de gemeente konden we dan zelf afhandelen. De rit ging erg goed, naar het noorden was het rustig, geheel in tegenstelling tot de zuidgaande baan, die werd bezet met landgenoten die naarstig op zoek waren naar de zomer.
Gisteren alle formaliteiten afgehandeld en de auto geschorst.
Nu ben ik weer klaar om naar Frankrijk te gaan, de kriebels zitten in mijn buik gek genoeg. Dit had ik eigenlijk nog niet eerder gehad en het verbaasd me dat ik nu een soort van gespannen ben.
Nog even ontbijt met Emmy en dan gaat mijn zwager Bart me naar het vliegveld in Eindhoven brengen. In Marseille komen mijn meiskes me ophalen en dan morgen de trossen los! Op naar het avontuur, spannend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten