zaterdag 1 september 2012

zo snel kan het gaan....

Het weer is niet heel slecht, maar het is zeker niet goed. Nadat Marieke het vorige bericht heeft gepubliceerd heb ik nog eens goed naar het weerbericht gekeken en mezelf hardop afgevraagd of ik  twee meter hoge golven of wellicht meer bewust moet gaan opzoeken? Met het ontbreken van noodzaak om per se morgen te gaan, en het vooruitzicht om over vijf dagen achter de spinnaker aan (hopenlijk) en in de korte broek met een drankje naar Ibiza te cruizen, hebben we toch maar besloten nog even af te wachten. Terwijl ik dit opschrijf vind ik de keuze nu al geweldig! De ontberingen komen dit jaar toch wel is mijn ervaring dus als het nu niet hoeft, ook goed. We gaan hier nog even verwaaid liggen en leuke dingen doen en daarna wordt het Viva Espagna!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten